tisdag 14 februari 2012

Flytt!

Vi håller på för fullt med flytten till glamsarvet nu! Vi har renoverat klart och alla möbler är på plats. Fick vårt internet idag och kopplat in det och vår nya fina TV vi köpte häromdagen.

Det har gått lite upp och ned med livet nu i vinter tycker jag. Har inte känt mig speciellt motiverad att göra någonting alls men det börjar komma tillbaka lite nu iom flytten. Tror verkligen detta kan bli riktigt bra!

Jag och Svarten har varit lite sparsamma med träningar då jag bara jobbar jämt och hinner knappt tänka. Men sista veckorna har ridbanan varit riktigt bra så kunnat rida igång lite mer igen. Vi gjorde vårat första galoppombyte häromdagen och jag var så himla stolt över lilla killen. Dagen efter gick det inte alls men nu har han ju visat att han kan bara vi vill och är överrens. ;)

Maria lånade Svarten i lördags och red ut med tjejen som troligen ska köpa Mirado. Desvärre så lyckades han trampa av en sko då, så nu har han fått vila ett par dagar. Hovis kommer imorgon så då blir det träning igen :) Måste sätta mig ner och göra ett schema och PLANERA! Jag som alltid har varit mästare på att planera och hinna med saker, har helt glömt hur man gör! En dag i taget är det som gäller nu. Skärpning!

Velig har jag också blivit.. när kom det liksom?! Ett evigt funderande och grubblande om allt. No more lägenhet för denhär damen.. Jag blir ju knäpp här..

Nä, tror jag får ta lite semester efter flytten och komma tillbaka igen. Åh det ska bli så fantastiskt att flytta upp på fina gården igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar