söndag 25 november 2012

Dreamhack!

Sitter i bilen hem efter en härlig DH vecka! Ett par år sedan jag var där nu och detta var nog precis vad jag behövde. Nöjd och glad om än lite trött då jag sovit typ 7h sedan i torsdags morgon. Men lätt värt!

Mest spelat Chivalry, L4D, Minecraft och Tron. Kollat på uppträdanden av bla Maskinen och Adam Tensta och dansat. Dissat smånördar och sett finalerna i street fighter och dota i DreamArena. Var också i DreamArena Orange på bio och såg Abraham Lincoln -Vampire slayer.

Dygnade sista dagen och kollade bla på Brave med Max, bra skit! Nu är jag ännu mer inspirerad att börja med bågskytte, beridet bågskytte!

Fick ett härligt avslut också då när vi skulle hem och ej fick in all packning i bilen till Martin, så beslutade att jag o Max skulle gå med dom dit (kanske en kvarts promenad).

Så det blev kontorsstolsrace nedför backen från elmia. Vi åkte fortare än bilkön! och skrattade hela vägen hem. :D

Nu ska jag sova medans Karl rattar den fullpackade bilen hemåt. :)
Adrian sover redan och Niklas o Max åkte med Jennie lite tidigare imorse.

Skönt o sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar