fredag 4 februari 2011

Händelserik afton!

Jobbat heldag idag och har varit lugn fram tills ungefär kl 4 då jag plötsligt fick ett telefonsamtal från polisen!? Hon frågade hur jag mådde.. eh, jo tack bara bra. Visade sig att vi haft ett överfallslarm som gått, så jag gick in på lagret och gav telefonen till chefen. När jag kommer tillbaka står det minst tre polisbilar + en civil och två securitas bilar utanför och det bara kryllar av poliser. haha. och ALLA skulle fråga om jag var ok.. jo tack. bara fint här :D
Visade sig att det varit ett tekniskt fel nånstans så i en av kassorna (som vi inte använt på hela dagen) har larmet gått flera gånger, bla under tiden alla poliserna var där. Så efter mycket om och men lugnade det ner sig igen ^^

Sen vart det en mycket hänelserik kväll med en lulliga kollega och kunder som räknat fel och aldrig gav sig. hehe.

Efter stängning började också problemen hopa sig.. ALLA lås var frusna.. inte ett enda fick vi igen.. dörrar/portar/grindar.. så det var och hämta hammare och varmvatten och försöka få igen skiten.. kan ju inte riktigt åka hem och lämna det olåst.. tilsammans lyckades vi banka igen dom, men imorgon kommer det bli intressant om vi får upp skiten igen :P
Sen krånglade också larmet och fick ringa och fixa till det.. seeeeegt.. inte hur man vill spendera en fredagkväll..

Sen visade sig också att hela min bil frusit igen då det regnat och snöat hela dagen och sedan frusit på.. så fick inte in nyckeln i låset.. efter mycket om och men fick jag upp det, då starta inte bilen.. när jag fått igång den gick inte dörrjäveln och stänga! Så körde hem med en öppen dörr! SUCK! Nu har jag fått igen den iaf och nu väntar jag på min kebabrulle så ska det bli filmkväll sen! :D

1 kommentar:

  1. Ojojoj vilken heldag! Faan skulle räcka som manus för en hel långfilm! Hahaha! Kram!

    SvaraRadera