tisdag 15 februari 2011

Sjuk..

USCH! Nu har jag varit sjuk sedan i torsdags! 6 dagar med denhär skiten! Har varit helt utslagen, feber, hosta, spytt, kramper. . Idag har jag dock piggnat till och varit vaken sedan kl 10! Nu ska jag bara ta det JÄTTE lugnt ett tag så det inte kommer tillbaka..

Spelat spel med Martin på eftermiddagen och haft det jättetrevligt och bara prata massamassa :)

Nu sitter jag och pillar lite med stallritningen och lyssnar på gammal musik! Hittade en gammal skiva med Our Lady Peace som är helt fantastiskt bra! Mest nostalgi kanske :P Kommer ihåg när jag köpte den, var över 10 år sedan!!! Nu börjar man bli gammal, haha. Ett av de bästa felköp jag gjort! Jag sjöng också en av deras låtar Starseed på någon spelning vi hade nångång då. (Länken är inte den bästa videon eller ljudkvalite, det var ju ändå 1994 så man får ha överseende :P ) Den var också med på soundtracket till Armageddon, som jag också hittade! Är så roligt med CDskivor! Snygga kommer jag ihåg jag tyckte dom va också! iaf sångaren.. med glasögonen på bilden :P

Nu ska jag nog försöka sova lite så ska jag försöka mig till gymmet imorgon och ta en riktig super försiktig mes start på tränadet imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar