söndag 6 februari 2011

Shopping!

En riktigt findag har det varit med massa kul! :D

Hade lite sovmorgon då jag inte började jobbet förräns kvart i tio, Skönt! Sedan var min chef så snäll så jag fick ledigt över lunch för att åka på Aubiouse-rean! Tog med mig Fanny och Gemma och drog till borlänge för lite shopping-fynd! Var mycket folk men hittade precis det jag ville ha!

Köpte en brun Pikeur mössa och en brun softshell-jacka från Equipage!
En höpåse från Shires och en putsvante! :D

Efter jobbet åkte jag till Fanny och red ut med henne på Vissla. Red lite på 'ridbanan' men var lite halt så red ut i skogen sen. Hade en galopp på skogsvägen i mörkret, mysigt!

Sen åkte jag hem till Niklas där han och adrian kollat på serier hela dan. Snackade lite skit och åt chips! Sen åkte vi hem och lagade middag och kollade på Morden i Midsomer! :D
Nu blir det lite datorpill sen sängen, upp och jobba tidigt imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar