lördag 5 mars 2011

Dressyr och vin!

Idag efter jobbet åkte jag ut och red Gayaal igen och fick en dressyrlektion av Gemma, Gick superbra! Nu har jag börjat komma ihåg hur man rider. :D

Idag tränade vi mycket i galopp med mycket öppna och sluta. Kom igång fort idag och han var mjuk och fin från början, kanske beror på att vi dressyrade igår också. Han gick super bra och jag kunde göra vad jag ville och han jobbade på som bara den. Märks att han tycker om att jobba! Jag satt riktigt bra också så lite nöjd över mig själv. :)


Efter det tog jag med mig Gemma och hämtade upp Karin för en helkväll hemma hos mig med vin, popcorn, TP och sen ut och dansa. Hade en underbar kväll! haha älskade att jag och Gemma hade sönder ett av våra vinglas, och mitt i skyfflingen av glas under bordet stannade vi upp och hade en 'dans-paus' haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar