onsdag 30 mars 2011

Typiskt

Upp halv 6 för och åka till stallet och fodra och släppa ut..

Första utsläppet i stallet lyckas jag bli ner sparkad och slog mig på isen på väg till hagen med ett energiknippe till sto. (Inte Sharon) Trodde ett tag att jag brutit armen men blev 'bara' en rejäl sträckning i axeln och musklerna i överarmen. Slog också upp hela knät så fick ett stort hål genom jeansen och understället. Blev sparkad på vaden och lite lätt i magen, men på vaden ser man verkligen hovavtrycket. Ett riktigt bamse blåmärke blev det, och större lär det bli. :P

Lyckades ta mig upp till glams och bli omplåstrad och få lite smärtstillande, sen spenderade jag hela förmiddagen på soffan. Gemma kom vid lunch och gjorde lite mackor och åkte ner och hälsade på Sharon och tog lite kort. :) Sedan åkte vi till Aubiouse och jag köpte en grimma och nya borstar. Jag haltade runt där men gick relativt bra. Hon körde mig till glams igen och spenderade hela em/kvällen på soffan igen. Åkte ner och tog en liten promenad med Sharon så långt jag orkade med benen och borstade och myste lite mer :)



Sen var det hem till min egna soffa och blev ompysslad av adrian som bytte bandage och fick mer smärtstillande. Sedan blev det och sova tidigt och vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar