torsdag 31 mars 2011

Första ridturen hemma

Åkte till stallet på morgonen men kände att jag inte skulle orka göra någonting, så tog med mig Adrian som var supersöt som hjälpte till och mockade åt mig! < 3

Fanny kom ut en snabbis också och hälsade på Sharon i hagen.

Bestämde mig att jag inte skulle jobba då jag knappt kunde lyfta armen sen igår så sjukskrev mig och åkte hem och vilade på soffan hela dagen. På kvällningen kände jag dock att jag bara MÅSTE ut och rida! Så åkte ut och tog ut sharon på en skrittvända i skogen. Lyckades kravla mig upp med pall utan att spänna knät eller vaden så gjorde inte SÅ ont :P Fick sällskap av Eva på Pastell som såg oss och travade ikapp :) Jättetrevligt och hästarna skötte sig bra. Sharon var lite spänd för det blåste rätt bra men ingen fara och Pastell var supernyfiken vem den nya hästen var :)

Nu har vi nyss ätit middag och ska kolla på film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar