måndag 9 maj 2011

Nya skor!

Idag hade jag sovmorgon för en gång skull! Jätteskönt och kunna sova tills man vaknar.. (även fast jag blev väckt) Hade mysfrukost med Adrian som ställde sig och gjorde tjocka pancakes åt mig!


Sen blev det stallet. Skulle ridit ut med Eva men det blev försenat så jag lekte lite med Sharon på banan i longerlinan och tränade lite på titt-saker istället. Hoppade bla vattenmattan utan problem :D Hon såg så nöjd ut och skutta runt lite och träna och lyssna på mitt kroppsspråk :)

Sen kom Tobbe och skodde henne, nya fina sommarskor! Han tyckte hon var jättefin i hovarna så kändes bra!


På kvällningen åkte jag med Fanny på tömkörningskurs, hon hade med sig Vissla. Tyckte det såg riktigt bra ut för att vara första gången hon tömkör henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar