onsdag 21 september 2011

Shopping!

Idag slutade jag jobbet tidigt för en gång skull! Så kl 12 var jag färdigjobbad och hade en hel dag av 'göra vad jag vill'. :D

Så jag och adrian lunchade på stan och åt wraps och shoppade lite :) Gick runt i flera timmar och bara pillade på saker och pratade. Lite handlande blev det också iof.

Var jättesugen på och köpa denna kudden :D


Hittade en grå ridkavaj för 80 spänn på myrorna! Lätt värt!
Köpte mig också en spikpmatta, ska bli intressant och se hur det funkar :)

Den här pikeur kepsen köpte jag ett tag sen också, bara inte sagt nått ;)


Efter stan åkte jag till stallet och myste runt ett par timmar och kliade läänge. Skönt tyckte svarten :) sedan tog vi en promenad och testade mitt bettlösa träns, när vi kom tillbaka satte jag på gjorden och tömkörde lite och se hur han fungerade på det. hehe det var ingen höjdare tyckte han. Var väldigt fundersam över vad jag ville han skulle göra. Han försökte och så länge jag höll långa tömmar gick det bra, med kontakt blev det ett par rätt rejäla bock och skutt. hehe.
Efteråt var han väldigt nöjd iaf! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar