torsdag 7 juli 2011

Middag

Igår kväll hade vi middag med alla från jobbet, åt och drack gott på Victuscella. Vi vann en jobb-tävling i våras så nu fick vi vårt pris :D

Vi hade riktigt mysigt och det blev en lite senare hemkomst än planerat. ;) Åt Black & White fläskfile, riktigt gott! Fast tyckte det var lite lite mat, jag som bara käkat en liten mini lunch mitt på dagen. Så jag som fortfarande var hungrig var ju tvungen att ha efterrätt ;)

Så lika bra och köra på och prova den dyraste efterrätten de hade! Nu när företaget betalar :P

Haha nog den första efterrätt jag ätit som hade åldersgräns!

'Gjuten Champagne med färska björnbär och hallon. Serveras med lättvispad grädde smaksatt med vanilj och riven choklad. Denna dessert innehåller alkohol och säljs endast till personer fyllda 18år.'

Riktigt god! :D och den hade nog ganska bra med alkohol i sig också :P

Blev nog en del öl också.. hehe. Fast jag var duktig och var i stallet kl 6 imorse ändå och tog ut hästarna! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar