söndag 3 juli 2011

shopping

Idag hade jag sovmorgon till kl 9, Skönt! Sedan blev jag väckt av Eva som ringde om nånting i stallet. som vanligt ;)

Hade grymt ont i magen så la mig på soffan och käkade popcorn tills det gick över. Vid lunch åkte jag och Adrian till Valbo och shoppade lite. Tänk vad bra man är på och spendera pengar.. Den senaste veckan har jag gjort av med så grymt mycket, men ibland får man unna sig lite, en häst tex ;)

Idag köpte jag mig ett Back on Track knäskydd, haft på det under eftermiddagen och känns riktigt bra, så ska vänja mig vid det så hoppas jag att knät ska bli ännu lite bättre.



Köpte också en Solorake och en ny termometer så jag kan hålla lite koll på Svartens temp.

Tänkte köpa ett par vita dressyrskydd också men de hade bara ett visningspar kvar som inte såg så trevliga ut, så letar vidare. Blev lite småprylar till hagen också, blev över tusen spänn, ojoj..

Sen handlade jag lådor på ikea för lika mycket också.. usch! Men ska jag organisera allting bra så måste jag ju ha nånting å lägga det i. Köpte också tre stora skivor att ha under kontorsstolarna så vi inte förstör parketten. Duktigt och lägga 600 spänn på det tycker jag!

Nu ska jag inte shoppa på ett tag iaf :P

1 kommentar:

  1. Klart man ska unna sig! pengar är en värdslig sak och ska inte samlas på hög!

    hoppas de funkar för digg knä! Återkom gärna och berätta! Har en mor och far med knäbesvär som funderar på om de kan hjälp??

    SvaraRadera