måndag 21 november 2011

Internet igen!

Nu är vi tillbaka på internet!
De senaste 2 veckorna har inte varit någon höjdare. Inte mått så bra och haft ont i knät så mest jobbat, tagit det lugnt och sovit. Men lite har jag hunnit med iaf. Hade mysdag med Karin i lördags och måndags och kollade på bra filmer och åt gott :) Har köpt ett månadskort och börjat simma minst 3 ggr/vecka, känns riktigt bra!

Idag var jag uppe med tuppen och släppte ut hästarna och tog en tur upp till glams och hälsade på pappa :) Längtar till i vår när vi flyttar dit hästarna. Jag vill ha eget stall NU! Hehe pappa är så söt och gosig, så lät de vara ensamma ett tag. :)

Igår blev det ett rejält dressyrpass på banan. Jag tvingade mig att sitta ner.. skumpade som fan och svarten undrade vad sjutton jag höll på med.. fy.. tips om övningar att träna att sitta ner mottages tacksamt! Känner mig helt värdelös. KM är om tre veckor.. träna träna träna! Imorgon ska vi till ridhus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar