måndag 21 november 2011

Kort från veckan utan Internet

Slänger upp ett par kort från veckan :)

I lördags blev det en tömkörningsvända längs med vägen tilsammans med Adrian :) Innan dess var jag också superduktig och kortade upp adrians gi-byxor (sin karatedräkt) fick till fållen och sömmen perfekt. haha jag som inte sytt något på säkert 7 år..

I Fredags hade jag och Adrian en supermysig em/kväll. Slutade jobbet kl 4 och vi åkte till Lugnet och simmade. Betalade även in oss på relaxen efteråt och bastade och badade bubbelpool :) Riktigt avslappnande och mysigt då vi var helt ensamma där :D Sedan gick vi ut på Thatrestaurang, jag åt cocosglass till efterätt och den är så sjukt god!


Dagen är gjord! På jobbet med ny dator och en hel låda med bubbelplats!! :D Enjoy the little things ;)

Mysig skogstur i frostgräset! Så himla nöjd att vintern är sen i år! :D


En dag när jag kom hem hade Adrian rakat av sig håret!! Tog ett bra tag att vänja sig vid kan jag lova :P

Somliga äter chips och godis.. jag och Adrian delar en cocosnöt :P Mums!

Pappa och Rasmus jobbar hårt ute på kontoret på glams ;)

En svettig svarten efter lite hoppträning. Går en skrittvända och varvar ner :)

Killen i sitt fina nya övergångstäcke.. ungefär en kvart senare var det helt brunt.. suck :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar