onsdag 26 januari 2011

Hopp om knät

Inatt var det första gången jag sovit riktigt bra på säkert två år! Sov med värmebandage på knät igen och vaknade så otroligt utvilad och hade inte ont i knät alls! Tyvärr så gick det över och fick ont igen efter någon timme men den tiden utan några känningar behövde jag. Fick upp ett hopp om att det kanske ska gå över! Hade helt glömt hur det är och ha ett fungerande knä..

Ann ringde på morgonen och berättade att Bamse ska åka på lite tillridning nu så han blir borta en månad ungefär. Låter bra, så han får jobba lite mer :)

Sen hade jag och Fanny tänkt och åka till ridhuset och träna men det var ju så kallt så vi sket i det. Jag fastnade framför datorn och kollade på serier och spelade lite spel istället.

Bestämde mig ändå att åka ut på em och rida Gayaal. Fast jag hade så ont i knät så det blev och promenera istället, Gemma var med och gick med Doran :) Gayaal hade en dålig dag så räckte med en liten promenad idag.

Sen stannade jag kvar och hade helkväll hos Gemma med te, mockning, pizza, film, choklad och ostbollar.. Skönt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar