torsdag 27 januari 2011

Tandläkaren

Blev att åka till tandläkaren idag, fixade ett litet hål och fick bedövning. Åkte därifrån halv 12 direkt till jobbet och det första jag fick höra var en kund som frågade om jag haft en blodpropp, haha. Halva ansiktet bara hängde av bedövningen så bestämde att jag fick jobba på lagret tills det börjat gått ur. Det tog otroligt lång tid och fick otrolig huvudvärk! 4 timmar efter jag fått bedövningen försvann den och jag såg normal ut igen.. På jobbet har vi börjat flytta om allting så det ska bli lättare och smidigare att hitta allting så haft jättekul och planerat och flyttat hyllor hit och dit :)

Efter jobbet kom Fanny hem till mig och fick en långpromenad i kylan.

Nu har jag och Adrian ätit got middag med ett glas vin. Nu ska jag titta på antikrundan och må bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar