tisdag 18 januari 2011

Ont!

Inte kunnat sova någonting alls nästan inatt pga min förbaskade mage! Gått i sömnen har jag gjort också, för första gången på jag vet inte hur länge! Vaknade av att jag stod med armarna i min garderob och hade rivit ur alla kläderna över hela golvet. :S

Ställde in alla planer för idag, vilket var oerhört tråkigt! Skulle gymmat på morgonen och sedan åkt och ridit med Fanny och sedan ridit Gayaal.. Skulle kanske också ha gått ut ikväll men det är det ju ingen risk för nu.. Det var längesedan jag hade såhär ont.. hade det ju jämt när jag var yngre.

Har nyss lyckats ta mig ut på en promenad iaf men blev inge bättre av frisk luft heller. suck.

Nu ska jag bara kurera mig och hoppas att det är bättre imorgon!

1 kommentar:

  1. Fy fan hoppas verkligen att du blir bra snart! Puss!

    SvaraRadera