torsdag 16 juni 2011

Findag!

Sov på Glams då jag är ledig och började dagen med en långpromenad själv i skogen :)



Sedan passade jag på att mysa med båda katterna också :) Jepsson var JÄTTE trött ;)
Sedan har jag cyklat fram och tillbaka till stallet ett par gånger och spolat Dante. Ser mycket bättre ut idag, man börjar kunna känna benet inte bara en tjock banansvullnad runt hela.
Sharon fick vila idag, vilket hon tyckte var super, spenderade hela dagen med att gnida in varenda millimeter av sig i lera :P Tyvärr glömde jag mobilen hemma så fick inget kort på lermonstret.

Spenderade lunchen och åt resterande smörgåstårta och tittade på en film om sadelpassning och hästens muskler och skelett. Bra att uppdatera sig lite med jämna mellanrum. haha oj vad länge sedan jag läste häst-teori, iaf på svenska :P Men jag jobbar på att bygga upp minnet iaf, har ju börjat komma ihåg saker nu igen iaf :)

Sedan rensade jag två flak jordgubbar och fryste in inför vintern. Jag ville mest äta upp dom nu, men får se fram emot någonting gott framöver ist.
Sedan rensade jag i trädgården och fixade till nere vid växthuset.
Adrian kom upp på kvällningen och klippte lite gräs. Sedan gick vi på en kvällspromenad i skogen och avslutade dagen med att göra eld i bastun och nattbada i sjön!! Helt Underbart! :D
Fick också en liten överraskning på bryggan, ett helt fisk skelett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar