tisdag 25 oktober 2011

:)

Idag blev det lite improviserad ridning, åkte direkt till stallet och kom ju på att jag inte hade några kläder med mig, men det fick gå ändå. på med mjukisbyxor och varmvarm-stövlar och hoppade upp. Red ut långa klättervändan, (även fast den inte är SÅ lång är den längre än den korta :P ) Svarten ångade på bra så gick på en halvtimme, då jag hade dressyrsadeln så red vi lite på banan som avslut. haha det var intressant att försöka finrida i tjockaste stövlarna och gigantiska mjukisar, men gick helt ok ;)

Sedan blev jag alldeles försenad hem, för man alltid kommer på saker i stallet som man kan göra :P
Så blev att kasta sig in i duschen och sedan drog jag och Sara till Borlänge på seminarium för Tomas Enhager 'Samurajprinciper för framgång'.
http://www.wimab.se/sv-SE/Seminarier---Kurser.aspx?ProductID=PROD635

Tyvärr så var det dock inställt, men vi fick flera i personalen engegerade då ingen visste om det. Tråkigt för jag hade sett fram emot det. Men hade varit för några anmälda, inte konstigt med tanke på vad det kostade.. menmen. Vi åkte till kupolen istället och köpte glass och handlade och fick lite syskon-tid. Alltid något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar