lördag 29 oktober 2011

Klippning

Idag efter jobbet klippte jag Svarten. Fanny var jättesnäll och var med och hjälpte till och hålla i. :) Det blev en halvklippning, tror det kommer bli lagom.
Han skötte sig perfekt på vänstersidan, höger därimot blev han irriterad direkt och ville slå efter maskinen. Inte rädd eller så utan kändes mest som om något kanske hänt på den sidan förut så han förväntade sig att något skulle göra ont. Men det gick bra ändå och jag är nöjd med resultatet :)
Dåliga bilder då min mobilkamera får krupp när det är mörkt ute och ljust inne.. menmen..

Nu är vi iaf redo och peppade till träningen imorgon! :D


Mitt paket kom igår också, (fan vad jag handlat de senaste veckorna) :P så provade nya 400g vintertäcket med lös hals. Satt som smäck! Nu ska vi inte frysa sen när det blir kallt!

1 kommentar: