onsdag 5 oktober 2011

liite bättre

Jobbade morgon idag och lyckades hålla ut till lunch sen fick det bli hem till sängen ett par timmar. Eftermiddagen kom Fanny och hämtade mig och vi åkte på kundkväll på Aubiouse. Jag som var inställd på att shoppa massa täcken och saker till svarten och ett par vinterstövlar till mig, blev väldigt besviken av att de inte hade fått in några vinterstövlar alls och inte hade ett enda täcke som jag ville ha.. :/

Fast lite shopping blev det iaf. Blev en klippmaskin sådär lite på impuls. Har velat så länge så nu var det lika bra att slå till då det fått in en ny Globus maskin. Gillade att den hade ett smalt handtag och var relativt lätt och låter inte som ett flygplan :P

Köpte också ett par halkskydd till mig så jag slipper halka i vinter, och ett par ledade stigbyglar så kanske mitt knä mår lite bättre.


Efteråt åkte jag till stallet en sväng, svarten hade lyckats få av sig en framsko i leran i hagen idag. Åke var supersnäll och hjälpte mig leta reda på skon så nu kommer ida imorgon bitti och slår på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar