torsdag 27 oktober 2011

Shopping!

Idag blev det en inpulsvända till Valbo och shopping!

åkte vid 9 och köpte frukost och åt i bilen, mysigt! Sedan blev det shopping på hööks för min del. Köpte bla en svart parkas Fodrade vinterridstövlar Ett fleecetäcke till svarten (jag som inte skulle köpa fleecetäcken)

Sedan på Ikea handlade vi för mycket.. även om det inte var så många prylar. Köpte en riktigt bra arbetsstol till Adrian. Trodde aldrig jag skulle köpa en stol för över två tusen.. Men han har börjat få ont i nacken då hans stol inte har nackstöd, så tyckte det var en väl värd investering ändå. Jag köpte bla också en trådback att ha prylar i i sadelkammaren och lådgarderober till vår 'walk in closet' (aka skrubb) ;)


Sedan blev det hem och jobba på eftermiddagen. Svarten fick en longering idag, men banan var mest gegg efter regnet så blev inget långt pass. Förhoppningsvis har banan torkat lite till imorgon så kan jag rida lite dressyr. Nu har vi spenderat kvällen i soffan alla tre och ätit god mat och kollat på Ip Man. Mys!

och nu borde jag verkligen sova.. ska upp om 6h och ta ut hästarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar