tisdag 5 april 2011

Inspirerad!

Idag åkte hela Byggmax gänget ner tiiidigt till Stockholm på kurs. Började dagen med en lång föreläsning av Bengt och Lotta Wiström som är ledande inom ledarskaps-, coach och säljutbildningar, personlig utveckling, personlig coaching och inspirationsföreläsningar.

Helt sjukt bra var det! Känner mig positiv och riktigt inspirerad och tog till mig vad de sa!

Eftermiddagen spenderades på mässa med 30 av våra nya leverantörer till beställningssortimentet som har börjat dragit igång på hemsidan. Riktigt bra att kunna gå runt och prata med dom och klämma på prylarna då vi inte kommer sälja dem i butik. Nu har jag en hel hög med information som jag ska läsa igenom.. Jobbigt men intressant. :)


Kom hem strax innan 7 så åkte direkt till stallet och fixade och myste med Sharon. Hade tänkt att longera idag men då det spöregnade och ridbanan såg ut som en pool fick det vara. (Men nu är isen borta iaf!) Masserade ryggen lite vilket hon tycker är skönt och borstade länge ist.

Tänkte åka iväg till ridhus imorgon om allting klaffar och se hur hon beter sig :)

Nu ska vi laga mat och jag ska bara njuta av hur glad jag känner mig idag - Borde gå på föreläsningar oftare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar