måndag 4 april 2011

Skritt tur på kvällningen


Idag efter en lång dag på jobbet red jag ut med Eva och Pastell. Skrittade upp till Glams och tillbaka och gick super! Sharon skötte sig finfint, kom en lastbil och passerade och hon rörde inte ens på örat! :)

Sedan tog jag kvällen och fixade iordning allt i lugn och ro i stallet, fodrade och nattade hästarna. hihi Sharon är så söt, hon förstår inte riktigt att fodret kommer in genom luckorna ovanför krubborna. Så efter man fodrat så står hon bara snällt och tittar över boxdörren och väntar på att jag ska komma in och ge henne sin mat. Man ser verkligen hur hon riktigt gör sig så söt som möjligt så hon ska få mat :P Fick lov och gå in och peka på krubban, då fattade hon att det fanns mat i. Hon fick slurken när jag sköljde ut de andras betfor hinkar idag också, DET var gott sa hon! Kanske får införskaffa mig lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar