tisdag 12 april 2011

Shopping


Åkte och shoppade med Fanny idag! Köpte ett kraftmått, B-vitamin, paddar och en finfin cavallo-tröja i ljusrosa!

Efter det åkte vi hem till mig och hämtade en hög med hästprylar och sen åkte vi till stallet. Red Sharon lite på banan, skrittade fram länge och joggade sen lite i trav. Jag har lite ont i knät fortfarande så red inte så länge. Longerade henne med en lös gummisnodd i trav och galopp några varv också. Hon är riktigt snygg när hon sätter den sidan till :) Skötte sig bra tycker jag.
Sedan åkte jag upp till glams och gav bilen min en service och bytte till sommardäck! Bytte ett trasigt bromsljus och tvättade den, nu är den som ny! u ska den väl gå igenom besiktningen imorgon tycker jag! håller tummarna!

Sen åkte jag hem och Adrian och Martin hade lagat god middag och chokladpudding till efterrätt! GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar