fredag 5 augusti 2011

bor på glams

Då Adrian är på semester i London två veckor har jag flyttat hem till glams och myser på gården med djuren :) Riktigt skönt att kunna bada när man vill! Speciellt nu när det varit typ 30 grader varmt i flera dagar. Jag är en riktig lantis, känns helt underbart att kunna gå upp och gå rakt ut i vackra naturen! (och utan grannar!) ;)

Svarten var mycket bättre nu ikväll tyckte jag. :) Han är fortfarande svullen men inte hela benet längre utan bara ca en dec runt såret där han blev sparkad. Så spolningen har gett effekt. Idag vågade jag mig på att sätta på kylgel över natten också, han verkade tycka det var riktigt skönt. Får vila minst helgen nu får vi se hur det ger med sig. De andra såren har läkt jättebra, torra och rena. så kommer nog inte ta långa stunden innan de är fina.

Nu sitter jag och väntar på Karin, Gemma och Sofie som ska komma med lite mat och så blir det finkväll med film och kanske bastu i regnet :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar