torsdag 4 augusti 2011

segt med uppdateringar

ojoj vad jag har haft fullt upp på sistone, knappt hunnit med och tänka och ännu mindre uppdatera här.

Har haft finfina dagar i solen mest fyllda med jobb och hästarna men också lite party har jag klämt in!

Hör och häpna, var faktiskt LEDIG i helgen!! Första hela helgen på ungefär ett år som jag är ledig, kändes riktigt bra så på lördagskvällen blev det supergod middag hos Karin med Gemma och Zassa. sedan gjorde vi egna strawberry daiquiris och drack drinkar och lyssnade på bra musik tills vi begav oss ut på dansgolvet. :D



Lördagen höll gemma lektion för mig och svarten också och vi kom igång riktigt bra på slutet! Nu måste jag bara lära mig att SITTA! (alltid samma visa :P )

Söndagen hade jag och Adrian mysdag och på eftermiddan åkte vi och Martin och spelade minigolf i solen och åt på KinaThai. Tog också med mig pojkarna till stallet och martin tyckte jag tog alldeles för lång tid på mig när jag longerade Svarten ;) (som skötte sig super!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar