lördag 13 augusti 2011

Sara fick rida :)

Idag hade jag mystur i skogen och red upp till glams. Väl där så fick sara rida och prova lite. Ska nog kunna komma igång med ridningen hon också :) Jag stängde av en hage och hon fick rida där. Även fast hon mest satt och skrek att det var läskigt tyckte jag det gick bra :D
Svarten skötte sig jättebra på vägen hem och vi tränade fattningar. Blev många BRA övergångar så kändes super :D

Efter det blev det en vända på banan med Mirado och jobbade övergångar och mycket vändningar för att få igång bjudningen och påskjutet. struntade i formen i början och fick honom att lyssna och sen gick det super! Jättenöjd med båda hästarna! :)

Sedan blev det stressigt då jag var sen till en 60 års fest. Fast väl hemma mötte jag Martin som såg ut som skit och sa att han hade ont i magen/bröstet. Så det var bara att ställa in festen och åka till akuten. Väldigt praktiskt att vi ringde innan, så fick en tid så behövde knappt vänta alls. Martin fick medicin och vila vila vila!

Kvällen spenderades sen på soffan, jag blev panikförkyld.. Sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar