fredag 26 augusti 2011

stress..

Idag vaknade jag och var så sjukt stressad..

Pratade med chefen igår och mina timmar för hösten var inte alls så många som jag hade väntat mig.. som han lovat.. så spenderade morgonen till att fundera hur jag ska göra och kollde på jobbannonser. Fick också reda på att min träning som jag trodde var nästa helg var denna helg ist, så fick lov att ringa runt och hitta någon som ville byta tider med mig.. plus att jag nu var tvungen att ut och finslipa bromsarna på transporten så de tar jämt..

Åkte upp till glams och lugnade ner mig lite på eftermiddagen :)

Hjälpte pappa med några eldar och fixade det sista bromsarna, grillade och tätade också taket på transporten. Skrapade bort all gammal fog och putsade och satte dit ny :) Sedan blev det myskväll i stallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar