fredag 20 juli 2012

Bra dag!

Idag har jag hunnit med massor! Målat klart i nya sadelkammaren, kalkat väggarna och skivorna fick bli vit linoljefärg. Kommer bli skitbra! Adrian var med och hjälpt mig lite med skivorna och haft det mysigt :)

Jag var ner och fixade vattenpumpen idag. Hu! Man får ta en stege och krypa ner i ett 70x70cm hål i marken till en litet underjordiskt fuktig källare och vara där och pilla tillsammans med miljoner kryp.. = Ingen höjdare! Pappa och Adrian stod uppe på ´land´ och skrattade åt mig.. Men det måste ju tyvärr fixas, och ska jag ta över gården lär jag ju lära mig!

Tog bort den lilla provisoriska hagen som Amy gått i då hon tappat en sko och korna var så nyfikna på vad jag gjorde. De kom springandes i full fart. Sötisarna!

Sedan har jag och Fanny ätit chili con carne och planerat inför framtiden, transporter och la3 bla ;) Kul!
Red en klättervända i skogen på finingarna också och peppar inför hoppträningen imorgon!

Hästarna har varit hur söta som helst idag och kliat varann och ätit tillsammans. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar