söndag 29 juli 2012

Dubbeltur

På eftermiddagen åkte jag till Fanny och vi red ut en liten tur i det fantastiska vädret! Känns verkligen som första semesterdagen! (..typiskt att man börjar jobba imorgon då.. och börja med ett 13 timmars pass..  tack för den chefen! )

Jag red Visslis och Fanny på Chappe. Vissla var på g! vi galopperade uppför en liten backe och hoppade över små typ broar över vägen. Det tyckte hon var kul, stoora hopp och tog i från tårna nästan, fast hon kom på att det vart jobbigt efteråt ;)
Efter det åkte vi en snabbis till citygross och köpte glass och jag tog ut pengar och förberedde inför hovis som förhoppningsvis kommer snart.

Sen drog vi hem till mig och tog oss en liten tur på Amy och Svarten. Red ner till Smen'  och tillbaka. Vi testade också våra kunskaper i 'jorden runt'. Vi lyckades båda två! :D Fast fanny var snabbare än mig, jag bara guppade och vinglade runt för jag skrattade så mkt ;) Svarten såg riktigt nöjd ut medans jag kravlade mig runt och satt bakofram haha.

Kvällen har jag spenderat att pysslat, sorterat kort och tittat lite på OS. Konstigt nog är jag väldigt intresserad i år.. jaja. plötsligt händer det ;)

Nu måste jag verkligen sova om jag ska upp om 7 timmar. fy på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar