söndag 29 juli 2012

Röjning

 Började dagen med en promenad till puttbo med mamma och fika på altanen. Sedan kom Jepsson och rev mig på rumpan och tyckte att det minsann var dålig borst- och kli service på dethär stället. ;) Så tog fram stora kattborsten och åh vad hon njöt! :D Glad katt! Sedan snurrade jag ihop en boll av hennes hår som hon busade med och blev helt tokig. hihi gamla tanter kan också busa!
 Sen gjorde jag och Adrian ett ryck ute, Vi har fixat iordning mycket inne igår så nu var det dags. Satte upp min hemmagjorda hylla i sadelkammaren först, tyckte det blev skitbra!
 Sedan ville Adrian röja lite så han röjde i hallonbuskaget och jag rensade mammas, tja.. hög av blommor och div krukor och annat.Är väl ett växthus därbakom någonstas ;)
Blev liten skillnad iaf 
Före

Efter! Nöjd! :)

hehe före..


Efter!
Röjsågen i högsta hugg!
En gång! Nu kan här plockas hallon snart! Korna ville vara med på ett hörn också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar