onsdag 25 juli 2012

myskväll

 Idag fick båda hästarna en vilodag då jag fortfarande inte mår riktigt bra. Förmiddagen pratade vi med familjen och diskuterade massa saker om gården och massa. Sedan tog jag det lugnt, packade alla höpåsar och räknat på hur mkt hö jag får plats med då det börjar dra ihop sig för köp.

 På eftermiddagen sedan åkte jag och pappa och köpte lite foder, foderlådor och div hästsaker på citygross och sedan lite brädor på byggmax. Skulle köpt herrstigbyglar åt pappa och adrian men det fanns inga kvar, inte heller några ridstövlar som pappa kunde ha. Men jag letade fram ett par gamla shortchaps som jag köpt för hundra år sedan som var för stora, som passade honom perfekt. Jag kommer då aldrig använda dom då de är gröna ;)

På kvällen grillade familjen tillsammans på altanen och tog ett glas vin. Det blev riktigt knottigt, men vi kom på att vi köpt ett stort myggnär sist vi var på ikea, så det blev snabbuppsättning sedan satt vi ute och myste till midnatt :)
Min snygga uppfinning för att nätet inte skulle ligga på hunudet ;)

Min kära syster är roligast när hon spelar spel! Här får hon spela 'Cut the rope' på min telefon för första gången, Snacka om koncentration! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar